دانلود آخرین و جدیدترین فیلم های روز دنیا

دانلود آخرین و جدیدترین فیلم های روز دنیا با لینک مستقیم و به صورت رایگان

دانلود آخرین و جدیدترین فیلم های روز دنیا

دانلود آخرین و جدیدترین فیلم های روز دنیا با لینک مستقیم و به صورت رایگان

  • ۰
  • ۰

دانلود فیلم At Eternity's Gate  2018  بر دروازه ابدیت 

دانلود فیلم بر دروازه ابدیت محصول 2018



نام اثر: At Eternity's Gate  2018 بر دروازه ابدیت 

نوع اثر: فیلم سینمایی

ژانر: درام، بیوگرافی

مدت زمان: ۱ ساعت و ۵۱ دقیقه

سال تولید: ۲۰۱۸

زبان: انگلیسی

محصول: آمریکا

کارگردان: Julian Schnabel

نویسنده / نویسندگان فیلمنامه: Jean-Claude Carrière, Julian Schnabel

بازیگران اصلی (ستارگان فیلم): Willem Dafoe, Rupert Friend, Oscar Isaac

امتیاز منتقدین: ۷۸ از ۱۰۰


خلاصه داستان:

 داستان فیلم At Eternity's Gate 2018 بر دروازه ابدیت درباره روزهای پایان عمر نقاش معروف هلندی یعنی ون گوگ (Willem Dafoe) است که در آن ایام در شهر آرل واقع در جنوب فرانسه زندگی می کرده. نام این فیلم از نام یکی از نقاشی های ون گوگ برگرفته شده که وی در حدود ۲ ماه قبل از مرگش کشیده است.


بررسی بر داستان:


ونسان ون گوگ Vincent van Gogh نقاش برجسته و معروف هلندی 34 ساله که اکنون خود را یک هنرمند حرفه‌ای تمام‌ وقت می‌داند در پاریس و یک کافه که پاتوق هنرمندان است در کنار برادرش  تئو ون گوگ که دلال آثار هنری است بر سر میزی نشسته و مشغول گوش دادن به صحبت‌های نقاشان در خصوص راه‌اندازی یک محفل هنری است. پل گوگن Paul Gauguin نقاش جوان دیگری که از این بحث به‌شدت آزرده شده، اعتراض می‌کند و از کافه بیرون می‌زند. ونسان سریعاً احساس نزدیکی به او پیدا می‌کند و به دنبالش روان می‌شود. طی مکالمه‌ای کوتاه در کوچه نصیحت گوگن را برای رفتن به جنوب فرانسه جهت پیدا کردن فضایی با نورهایی درخشان می‌پذیرد. گوگن از این آدم‌ها دل خوشی ندارد و ترجیح می‌دهد از این جامعه به اصطلاح هنری فرسنگ‌ها فاصله داشته باشد. ونسان نیز تصور می‌کند که جامعه‌ی هنردوست پاریس اصلا او را درک نمی‌کند. به همین دلیل نتوانسته است که آثارش را بفروشد. حتی یک کافه‌چی از آویزان کردن آثار او بر دیوارهای کافه اش خودداری می‌کند. او همچنین از هوای مه‌گرفته‌ی همیشگی پاریس شکایت دارد و حس می‌کند که در این هوا ذوق نقاشی کشیدنش کور می‌کند. ونسان اقرار می‌کند که از مردم معمولی فاصله دارد و چقدر دوست دارد که مثل یک انسان عادی بتواند با آن‌ها نشست‌وبرخاست کند. او با کمک مالی برادرش "تئو" زندگی و نقاشی می‌کند و با موافقت او به آرل شهری در جنوب فرانسه عزیمت می‌کند. در هنگام رسیدنش به آرل از نور درخشان خبری نیست و ونسان در هوای سرد و طوفان‌زده و در درون یک اتاقک محقر مشغول نقاشی از پوتین‌های کهنه‌اش می‌شود. با رفتن به درون طبیعت و مزارع اطراف آرل روحیه‌ی درهم‌شکسته‌اش وضعیت بهتری پیدا می‌کند و انرژی تازه‌ای را برای کشیدن نقاشی در خود حس می‌کند. 

ونسان در مهمانخانه‌ای که توسط یک زن بیوه به نام مادام ماری جینوکساداره میشود ساکن میشود و یک اتاق کوچک با دیوارهای زردرنگ را با خوش‌شانسی برای اقامت و نقاشی در روزهایی که هوا خوب نیست را پیدا می‌کند. مادام جینوکسِ کمی کنجکاو یک دفتر سفید به او می‌دهد که بعدها ونسان طرح‌هایی را با قلم نی بر بیشتر صفحات آن نقاشی می‌کند. ون گوگ در آرل بیشتر وقت خود را در چشم‌اندازهای اطراف می‌گذراند و از گل‌های آفتابگردان، سروها و مزارع نقاشی می‌کشد. با اهالی روستا درگیری پیدا کرده و برای چند روز در بیمارستان بستری می‌شود. تئو که از احوالات روحی ونسان نگران است گوگن را به‌شرط تأمین مخارجش تشویق می‌کند که مدتی را در کنار برادرش بگذراند. اقامت گوگن در کنار ونسان بیشتر از 9 هفته دوام نمی‌آورد و طی یک درگیری ونسانِ سرگشته را ترک می‌کند. ون گوگ غیر قاطعانه اعتراف می‌کند که طی این مجادله یکی از گوش‌های خود را جهت عذرخواهی از گوگن بریده و به دخترک خدمتکار مهمانخانه داده است. ونسان به دلیل بیماری روانی به   تیمارستانی در سنت رمی آنجا بستری می‌شود. در طی یک سالی که در آنجا بسر می‌برد اجازه‌ی نقاشی پیدا کرده و تعداد زیادی کار انجام می‌دهد.روزی در حین نقاشی کشیدن توسط دو نوجوان به شکلی اتفاقی توسط گلوله از ناحیه‌ی شکم مجروح می‌شود. خود را به مهمانخانه می‌رساند اما پس از مدت کوتاهی تسلیم زخم گلوله می‌شود و به آرامشی که هرگز نتوانست در این دنیا پیدا کند می‌رسد. 126 سال بعد دفترچه‌ی مادام جینوکس با طراحی‌های ونسان پیدا می‌شود.




دانلود فیلم با کیفیت 1080P بلوری


دانلود فیلم با کیفیت 720P بلوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی